Tlf. 31 69 05 50 hello@beneath.dk
Case study

Chili Klaus

Den danske chili aficionado, Klaus, har gennem virale videoer etableret et anerkendt brand.

www.chiliklaus.dk

Opgaven

Ny webshop til et større produktsortiment

Vores udfordring bestod i at udvikle en webshop, som kunne rumme et større produktsortiment, og samtidigt være fremtidssikret i forhold til udvidelse af distributionskanaler.

Webshopppen skulle udstråle Chili Klaus’ identitet, samt have fokus på sociale medier og videoer. Vi gav derfor websitet et visuelt løft, hvor vi igennem nye ikoner og detaljer fik fremhævet Chili Klaus’ identitet.

Brand og sociale medier

- Facebook, Instagram, Youtube

Chili Klaus’ identitet er skabt gennem de sociale medier. Derfor var det vigtigt at integrere oplevelsen fra de sociale medier ind i webshop-løsningen.

Uddrag af designet

Den visuelle identitet
- den skal være god i ørerne

Farver

Skriftype: Lato Bold

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzøæå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzøæå
0123456789 !”#€%&/()=?

Skriftype: Lato Light

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzøæå
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzøæå
0123456789 !”#€%&/()=?

Ikonstil

  • Ikon - Chiliklaus
  • Ikon - Chiliklaus
  • Ikon - Chiliklaus
  • Ikon - Chiliklaus
  • Ikon - Chiliklaus
Udtalelse

Det siger Chili Klaus

Anders Martin Larsen

Klaus

Indehaver Med den nye løsning har vi mulighed for, at have flere løsninger og brugere på en og samme platform.

Løsningen er meget fleksibel og kan nemt udbygges med nye features, når vi får behov for det. Beneath har gennem hele forløbet, være en super samarbejdspartner og haft gode input til sitet og de ideer vi havde.
Hovedrollen

Kontakt os

Kim Dolleris Design og frontend Mød Kim