Tlf. 31 69 05 50 hello@beneath.dk
Case study

Power

POWER er Danmarks nye elektronikkæde til glæde for pris- og kvalitetsbevidste danskere.

www.power.dk
Vores proces

Hvilken tilgang tog vi?

Responsiv prototype

Vi startede med at lave en responsiv prototype, som den videre dialog med kunden tog udgangspunkt i. På den måde kunne vi tilføje, ændre og sløjfe idéer på et tidligt stadie, i stedet for senere, hvor det ville være mere omkostningsfuldt.

Design og styletile

Med udgangspunkt i dialogen fra prototypen, fastlagde vi en stil og en farvepalette til prototypen. Da denne var godkendt, kunne vi færdigøre helheden og det endelige udtryk for Power.dk.

Frontend udvikling

Herefter startede udviklingen af websitet, hvor designet blev bygget til en færdig og køreklar webshop.

En nytænkt og responsiv menu


Menuen er som udgangspunkt gemt væk i headeren, indtil den aktiveres ved at klikke på “VIS MENU”, som vist nedenfor.

Dette er gjort med henblik på at få søgefeltet yderligere i fokus. Derved ledes brugerne igennem en positiv søgeoplevelse, hvor brugeren hurtigere finder det ønskede, i stedet for at skulle navigere igennem en mere tidskrævende menustruktur.

Illustration af menu på power.dk

Uddrag af designet

En produkt-, kategori- og brand-baseret søgefunktion


Søgning bliver i stigende grad vigtigere og vigtigere, når vi taler webshops. Tendenserne viser at brugerne ofte foretrækker at søge sig frem til det ønskede produkt.

Derfor satte vi stor fokus på at udvikle en søgefunktion, som hurtigt giver brugeren et overblik over udvalget, og derved kan spore sig ind på hvad der ønskes.

Søgningen viser bl.a. produkter, brands, kategorier, sider, seneste søgning, samt et udvalgt produkt, som alt sammen er baseret på brugerens søgning.

Illustration af menu på power.dk
Udtalelse

Det siger POWER

Kenneth Nellebjerg

Kenneth Nellebjerg

Sales & eCommerce Manager Vi stiler efter at give vores kunder den bedste købsoplevelse samtidig med, at vi gerne vil kunne agere og reagere nemt og hurtigt i et markedet, der konstant ændrer sig. Her er vi meget glade for den løsning, som Novicell har skabt.

Den visuelle identitet

Vi ønskede at skabe en farvepalette, der udstrålede power som navnet antyder. Derfor valgte vi to kraftfulde farver - en orange og en mintgrøn, som de primære farver. Sammen med de mere afdæmpede farver, træder de tydeligt frem.

Overskrift Fjalla One Regular

The quick brown fox jumps over the lazy dog

Brødtekst Roboto Regular

Dynamically conceptualize visionary total linkage before prospective experiences. Dynamically restore user friendly internal or "organic" sources through orthogonal customer service. Monotonectally facilitate intermandated catalysts for change for enterprise-wide benefits. Link ved brødtekst.

Call-to-action knapper


Primær CTA Sekundær CTA

Brug af billeder


Stats

Hvad har lanceringen betydet?


+23.500.000

Kr. i omsætning i butikken

+3.000.000

Kr. i omsætning i webshoppen

+854.588

Webbesøg på POWER.dk



Baseret på indsamlet data fra 2015.
Hovedrollerne

Kontakt os

Martin Haun Responsivt design Mød Martin
Kim Dolleris Frontend Mød Kim