Tlf. 31 69 05 50 hello@beneath.dk
Kompetencer

Optimering

Ønsker du at få mere ud af dine besøgende, så er det vigtigt løbende at arbejde med dit website - og ikke bare lade stå til. Din have, hækken eller fliserne forbliver ikke enestående, hvis du ikke holder dem ved lige - akkurat som dit website.

Vores værktøjskasse

Sådan arbejder vi med konverteringsoptimering

Beneath, kompetence, A/B Splittest
A/B split-test

Hvem vinder - A eller B?

En splittest er en nem og hurtig måde at få testet varianter eller elementer på dit website. En splittest kan foregår således, at 50% af de besøgende får adgang til en “ny version” af websitet og de resterende 50% besøger det sædvandlige website.

Husk først at stoppe din test, når trafikmængde har nået en vis størrelse ellers har du ikke et valid grundlag.

Interesseret? hello@beneath.dk eller 31690550

Beneath, kompetence, brugertests
Brugertest

Inddragelse af brugerne

Vi sidder alle med ideer og tanker omkring, hvordan brugerne benytter og navigerer rundt på et website. Vi tager ofte udgangspunkt i, hvordan vi selv benytter et website og tror, at alle andre tænker og gør det samme - det er ikke tilfældet.

Vi benytter, hver især, et website vidt forskelligt ud fra formål med besøg, kultur, alder, device og mange andre faktorer. Derfor er brugertests ofte en ”øjenåbner” for, hvordan et website reelt benyttes.

Se eksempelvis casen for Krifa

Beneath, kompetence, hastighedsperformance
Performance

Er dit website hurtigt nok

Tests viser gang på gang direkte sammenhæng mellem indlæsningstiden af et website og konvertingsfrekvensen. Det skyldes at indlæsningstiden er en del af brugeroplevelsen.

Google vurderer at en indlæsningstid på under 2 sek er acceptabelt. Du kan, blandt andet, selv teste hastigheden på dit eget website ved hjælp af Google PageSpeed Insights.

Se eksempelvis casen for Legekæden

Beneath, kompetence, gennemgang af dit website
Gennemgang

Et objektivt kig på dit website

Vi har efterhånden oparbejdet mange års erfaring indenfor f.eks. webdesign, brugervenlighed og konveringsoptimering. Den erfaring benytter vi, når vi laver en gennemgang, som belyser faldgruber og forbedringspotentiale på et website.

I forbindelse med vurdering af sitet, tager vi gerne udgangspunkt i mål (kpi’er), user stories, personas eller segmenter.

Se eksempelvis casen for Krifa

Beneath, kompetence, Google Analytics
Big Data

Ind med konkrete data

Man kan kun komme så langt med erfaring. Vi siger nej tak til mavefornemmelser og gætværk, men ja til konkrete data. Disse data indsamler vi f.eks. igennem Google Analytics.

Et kig på din data allerede inden vi bygger en ny løsning, kan gavne senere ved en sammenligning af data fra før og nu.

Se eksempelvis casen for Krifa

Beneath, kompetence, struktur og hierarki
Struktur og hierarki

Overskuelighed i indholdet

Uanset hvem I er, så er det centralt for ethvert website, at det kun har den nødvendige mængde indhold - hverken for meget eller for lidt.

Absurd? Faktum er jo blot, at det betyder så fandens meget i beslutningsprocessen hos jeres kunder. For få informationer og det kan være svært at beslutte sig og omvendt. Det er en balancegang - som I altid, løbende, skal arbejde med.

Se eksempelvis casen for MyHome

Kontakt os

Bliv endnu klogere

Jakob Kjeldtoft UX Specialist Mød Jakob
Martin Haun Konverteringsspecialist Mød Martin
René Albertsen Digital Designer Mød René
Kim Dolleris Partner, daglig leder og Digital designer Mød Kim